YRITYKSILLE
Yrittäjän pelastus
Voisiko mikään olla mukavampaa, kuin valmiiksi hiotut ja myyvät tekstit kotisivuille, someen ja uutiskirjeisiin ilman vaivaa ja ajankäyttöä? Siihen päälle tapahtumien lanseeraaminen ja uusien tuotteiden myynti-ilmoitukset, niin yrittäjä voi keskittyä olennaiseen.
Markkinointitekstien kirjoittamisessa käytetään tekoälyä, vuosien aikana hankittua kokemusta ja palvelumuotoilun menetelmiä. Copy Writerin työhön kuuluvat SEO-optimoitujen myyvien tekstien kirjoittaminen ja sisällön tuottaja taas kirjoittaa uutiskirjeitä tai printtimateriaaleja. Isommista kokonaisuuksista tai säännöllisestä työstä kannattaa lähettää tarjouspyyntö.
Copy writer: 215 e/4 h, 337 e/pv, 4080 e/kk
Sisällön tuottaja: 183 e/4 h, 288 e/pv, 3482 e/kk
(Hinnat laskutettaessa, verokortilla -22 % , Työ voidaan jakaa useammalle jaksolle, Hintoihin lisätään tarvittaessa ALV, mutta suurin osa työstä kuuluu AVL 0 % verotuskantaan.)
Luovuus kukkimaan
Joukosta erottuminen on haaste. Persoonallisilla ja luovilla teksteillä näkyvyys on helpompaa. Videoiden ja mainosten käsikirjoitukset, kiinnostavat yritysten esitetekstit ja muut kirjalliset materiaalit syntyvät vaivatta.
Käsikirjoittaja, uusi tuotanto: 430 €/päivä tai 5 2000 €/kuukausi
Dramaturgi tai vastaava: 337 €/päivä tai 4 080 €/kuukausi
Script editor tai vastaava 288 €/päivä tai 3 482 €/kuukausi
(Hinnat laskutettaessa, verokortilla -22 % , Työ voidaan jakaa useammalle jaksolle, Hintoihin lisätään tarvittaessa ALV, mutta suurin osa työstä kuuluu AVL 0 % verotuskantaan.)
Artikkelit ja uutiset
Toimittajan ja asiantuntijan kirjoittama artikkeli syntyy tilaustyönä kätevästi. Erityistä asiantuntijuutta taide-, kulttuuri-, hyvinvointi- ja sosiaalialalta.
Sanomalehtikirjoitus 530 €
tietokirjoittaminen artikkeli 773 €+ 188 €/liuska
(Hinnat laskutettaessa, verokortilla -22 % , Työ voidaan jakaa useammalle jaksolle, Hintoihin lisätään tarvittaessa ALV, mutta suurin osa työstä kuuluu AVL 0 % verotuskantaan.)
Koulutukset ja teemapäivät
Tiimin yhteinen matalan kynnyksen toiminta löytyy luovan tai yhteisöllisen kirjoittamisen kautta. Kirjoittamisen menetelmillä voidaan tarjota työnohjauksellinen tapa purkaa hankalia tilanteita, palvelumuotoilla nykyistä toimintaa tai luoda kokonaan uusia kokonaisuuksia. Työpajassa ei tarvitse olla kiinnostunut kirjoittamisesta tai osata pilkkusääntöjä. Sisältö ratkaisee ja sen synnyttämiseen on monia keinoja.